18.04.2012

ÇOK GÜZEL BİR BULUŞMA DAHA

Merhabaaa güzeller ben geldimmmm..
Blog arkadaşlarımla buluşmalara devam..=)
Geçen gün (İşte Benim Küçük Dünyam) blogunun sahibesi Fatmamla facede konuşuyorduk..
Pendikte oturduğunu biliyordum ama dedemlere bukadar yakın oturduğu hiç aklıma gelmezdi.
Aklımda kaynarca taraflarında oturuyor diye kalmış nedense..=)
Nezamandırda buluşalım diyorduk ama havalar öyle tuhaf ki çoluk çocuk herkes hasta oluyor..
Fatmamın yavrusuda nasibini almış bu havalardan,
çok şükür ki şimdi biraz daha iyi..

Bizde hemen bi kaçamak yapalım dedik ve buluştuk.
Çokta iyi ettik..=)
Havada güzeldi attık kendimizi pendik sahile..
Biliyorum sabırsızlanan arkadaşlarım var oyüzden hemen fotolara geçiyorum..



Okadar çok eğlendik,bıdı bıdı yaptık,gülüştük ki anlatamam..=)
Çok çookk güzel geçti günümüz..
Tamam tamam devam ediyorum fotolara..=)


Gül yüzlü arkadaşım benim yaa okadar tatlı kii inanın doyulmuyor ona..<3


Kahvemizi-sıcak çikolatamızı içtik, bıdı bıdımızı yaptık ve attık kendimizi pendik sokaklarına..
Rengaren çiçekler ekmişler sahile,
lalelere bayıldıkkk ve fotoların devamını burda çekmeye karar verdik..


Fatmam ayrı güzelll laleler ayrı güzel..=)





Pendiğe inmişken birazda mağaza gezelim dedik ve fatmamla çok güzel bir mağaza daha bulduk pendikte..=)
Hiihihii yaşasın alışveriş..
Gerçi alışveriş yapmadık ama en kısa zamanda o mağazaya tekrardan gidip ne var ne yok süpürcez galiba..=)
Hem benım çeyiz alışverişlerimde hafiflediğine göreee tekrardan kıyafete dönüş yapabilirimmm..=)))


Kendimizi kaybettik resmen bu dükkanda..=)
Okadar güzel etekler tunikler vardı ki,
 hemde uzun kollu tiril tirillerdi..
Fiyatlar ise gayet uygundu, az daha zaman geçerse düşebilir bile fiyatları daha yazın başlarındayız çünkü.
Bi pendik çıkartması daha lazım bize anlayacağınız..
Tabi biz buarada ona buna şuna bakmaktan sadece bitane foto çekebilmişiz..=)
Mağazadan çıktığımızda bi baktık fatmamın foto makinası elinde kalakalmış..=)
Öldük gülmekten oracıkta..=)
Neyse bidahaki gidişimize hem deneriz cicileri hemde foto çekeriz dedik..



Ve artık dönüş yolundayız arabaya doğru ilerleme vakti gelmiş..=)



Kapanışıda fatmamın en güzel fotosuyla yapayım dedim..
O gül yüzünde güller açsın canım arkadaşım..
Okadar mutlu oldum ki seni gördüğüme.
İnşallah bu dostluğumuz uzunnnn yıllar devam eder.
Unutma senden öğreneceğim çok şey var ;))))

Haydin siz postu okuya durun bende az anneme yardım edeyim temizlikte..
Huzurla,mutlulukla,sağlıkla kalın fıstıklarrrr..<3

26 yorum:

  1. kızlar valla şahanesiniz ya ohh sefanız olsun gezin tabii:)) bu arada türbanlarınızı örtme biçiminize bayıldığımı söylemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLSUN VALLA SEFAMIZ=)
      TESEKKUR EDERIM CANIM RABBIM HEPIMIZI LAYIKIYLA KAPANANLARDAN EYLESIN.AMIN.

      Sil
  2. Kizlar sizin bulusmalariniza ben buradan seviniyorum, yalniz kendi eksikligime üzülüyorum :P
    Ne iyi etmissiniz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KEŞKE YURT DISINDAKI ARKADASLARIMIDA GOREBILME SANSIMIZ OLSAYDI..=(
      INAN BENDE COK UZULUYORUM CANIM=(

      Sil
  3. Biliyomusunuz ikinizide iyiki tanımışım kuzum iyiki karşılaştık birgün bende gelicem inş. hepimiz buluşacaz ama bu sefer paça da gelcek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL BITANEM BIZDE SENI IYIKI TANIDIK BALIM=)
      GELSIN VALLA DOLANIR DURUR YANIMIZDA=) BIZIM SIKISTIRMALARIMIZDAN FIRSAT BULURSA TABI=)

      Sil
  4. çok güzel bi gün olmuş canım fatma bana söylediğinde atlayıp gidesim geldi ama çok sevindim sizin adınıza canım inşlh beraberde buluşuruz çok öptm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GELMENI COK ISTERDIM CANIM..
      AMA ANI OLDU BULUSMAMIZ BIRAZ PAŞAMIZ HASTA DIYE.

      Sil
  5. hımmm ne güzel bir gün geçirmişsiniz öyle,ayy o mağaza gerçekten süper bir yere benziyorr..

    hiç bilmem bende pandik falan o tarafları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ISTERSEN BEN SENI GOTURURUM ABLACIM SEN YETERKI ISTE..
      DAHA NE MAGAZALAR VAR ORDA=)

      Sil
  6. güzel kalbi direk yüzüne yansımız arkadaşım benıım.güzel sözlerin beni nasıl mutlu etti anlatamam.bu günlerin çoğalmasını diliyoruumm.bende hazırlamadayım postumu geçtin benii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. COĞALACAK BITANEM BILIYORSUN COK AZ BI ZAMAN SONRA=)

      Sil
  7. Ne kadar güzel bir duygudur blogdan tanıştığın arkadaşlarınla buluşabilmek imrendim kuzum size :( uzak olmak zor işmiş gerçi çokta uzak değiliz ama işte neyse kal sağlıcakla bitanem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. INAN COK GUZEL BIR DUYGU CANIM..
      SEN NERDEYDINKI TATLIM..
      KIMBILIR BELKI BIRGUN SENINLEDE GORUSME FIRSATIMIZ OLUR=)

      Sil
  8. ohh ohhh:)darisi bulusamayan tüm blogcularin basina olsun:)tekrarlayin bu görüsmeleri:)))

    YanıtlaSil
  9. Ben iki güzelide yerim yer;-)
    Fıstıklarım benim en kısa zamanda üçlü olalım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yİİİ Yİİİ Yİİİİ=)))
      INSALLAH BALIMMM

      Sil
  10. Allah muhabbetinizi daim etsin

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel bir bulusma olmus.Allah dostlugunuzun devamını daim etsin öyleyse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TESEKKUR EDERIM CANIM..DUAN ICINSE KOCAMAN AMINNN DERIM.

      Sil
  12. ne kadar güzel bir buluşma olmuş sıcacık dostluklar devam eder inşallah. bu arada laleler beni benden aldı ne kadar güzel duruyorlar... birde bende mimin var canım sayfama uğrayıp cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  13. güzel bi gün güzel iki kız..orayı biliyorum sanki.yeni açıldı.eskiden yoktu.ama bana fiyatları biraz pahalı gelmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA SUREKLI GECIORUM O YOLDAN AMA BENDE YENI FARKETTIM CANIM=)

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)